OpenERP er et forretningssystem som blant annet omfatter salg, kundebehandling, prosjekthåndtering, lagerhåntering, produksjon og økonomi. Produktet er utviklet i Belgia og brukes idag i tusenvis av bedrifter verden over (klikk her for referanser). LinSpes er en sertifisert OpenERP partner.
Vår OpenERP-tjenste gir deg tilgang til ditt eget miljø fra en hvilken som helst PC, ipad og mobiltelefon med en internettforbindelse. Programmet krever ingen lokal installasjon på din PC. Brukere gis dessuten ulike tilgangsrettigheter, slik at du kan kontrollere hvem som har tilgang til hva.
OpenERP kommer med hundrevis av innebygde apps som omfatter generell funksjonalitet, som f.eks. kundebehandling, bokføring og prosjekthåndtering. Mange av disse modulene er også levert for å gi kundene spesifik funksjonalitet, som f.eks. kampanjeautomatisering, e-handelsintegrasjon, point-of-sales, hotellvirksomhet, auksjonshus og produksjonsindustri.
I Norge leverer vi OpenERP gjennom openerp.no, en skytjeneste hvor ditt miljø gjøres tilgjeneglig fra våre servere 24 timer i døgnet. Vi tar daglig backup av dine data og lagrer dette på eksterne servere. Du får også tilgang til din backup, slik at du kan lagre dette på din egen PC eller server hvis det er ønskelig.
Som kunde har du tilgang til dokumentasjon på våre kundesider, og du kan kontakte oss når som helst hvis du trenger hjelp. Vi har en web-basert helpdesk og et døgnbetjent telefonnummer på norsk.
Vi tilbyr kurs- og konsulentvirksom dersom det er behov for dette. Mange bedrifter vil skreddersy sitt OpenERP-miljø og vi sender gjerne en konsulent til deg, hvor enn dere holder til.
Ta kontakt med oss idag for et uforpliktende møte om hvordan vi kan gjøre hverdagen din lettere.
Her er noe av funksjonaliteten som OpenERP gir deg.
Enterprise management Sales Management Invoicing Point of Sales Purchases Services Management Management System |
Logistikk Manufacturing Product Pricelists Quality Management Shipping Management Warehouse Management |
Økonomi Accounting Analytic Accounting Assets Management Bank interfaces Budgets Payments Management |
||
Salgstøtte og SRM Customer Relationship Management Direct Marketing Mail Gateway Phone Calls Portals |
Human Resources Attendances Expenses Holidays Management PayRoll Point of Sales Skills Management |
Prosjekstyring Financial Project Management Operational Management Timesheets |
||
Daglig produktivitet Calendars Getting Things Done Document Management System Outlook / Thunderbird |
Effektiv kommunikasjon Alerts Dashboards Webmail Wiki Engine |
Prosesstyring Business Process Management Workflow Engine |
||
eHandel Integrated E-commerce Integrated Systems EDI |
Assosiering Events Organisation Fund Raising Membership |
Business Intelligence Olap Database Cube Designer Cube Browser |
||
Lokal tilpasning Configurable Actions Report Designer View Editor Workflow Editor |
IT-verktøy Bug Tracker Scrum Methodology |
Ergonomi Web Application Interface Gantt Charts Dynamic Graphs Integrated Documentation |
||
Ta kontakt med oss idag for et uforpliktende møte om hvordan vi kan gjøre hverdagen din lettere.
![]() |
salg@linspes.noDenne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. | ![]() |
+47 21 99 67 64 | ![]() |
Teksleåsen 50, 3231 Sandefjord |
Ta kontakt med oss idag for et uforpliktende møte om hvordan vi kan gjøre hverdagen din lettere.
Merk at du finner priser på vår egen openerp webside: www.openerp.no